vet inte vad jag gör nu

stryk ditt dumma hår från pannan, antingen min eller hennes,
backa bara inte fler steg, du fäller oss till marken

efteråt plockade jag högljutt fjädrarna från axlarna
det var inte svårt att hitta rätt ord och ljus
när du låg som bomull under mig och skyddade köksbänken

vad fin du är, så fin du är, fin fin, titta du är så fin, titta på mig
titta på kropparna som blir till kroppen, titta, titta på henne,
har du hört den där låten
har du andats till den, jag försvann i flera minuter
titta, inte konstigt att ruset fortsätter kräva liv,
titta på den här låten
den är min
den handlar om dig

Kommentera

